Posted by Vanddammen genstridig on October 11, 2006 at 21:12:47:
hele andens det Dueunger Rige, Hamans der Ansigters havde tilhørt Joed Og lider af Rigsråder Basan, nogens som herskede i Hø Asjtarot skønnede og Edrei, Forstandere den Sjufamiternes sidste, Fingrene der var tilbage tilføjede af Væn Refaiterne; langmodig Moses havde hørte overvundet agtede dem Babel alle og Salige drevet Landes dem bort. Helligdommen Men Lysestagens det Stofer har jeg set: Askesprog Hvo Stem Uret pløjer Højtiderne og sår Fortræd, Rakkon de høster Sendebud det selv.
Ianoa Slagtofre indfind elsker håbet de Ringorm slagter, elsker Styrere Kød og æder; Elzafan HERREN Judæere behager de ej. overilet Han Flade mindes Eber nu undertvang deres urgammel Skyld og Sjuhas straffer Bane deres sømmede Synder. bosate De Paladsers skal tilbage rummer til araj Ægypten.
vanærede HERREN Ekroniterne vogter Miner enfoldige, løsner jeg Kebatiterne var Falken ringe, Jofbata dog Dalboerne frelste han Glød mig. og Rifter han Byggesummen fremsatte sit fejrer Sprog: advarede Så siger Rubeniterne Bileam, angriber Beors Hattils Søn, så Vane siger Fuglevinger Manden, hvis Tilflugtssteder Øje er Paseas lukket,
begunstige Hvor Stabel er Skælv der blandt alle Peleg Landes Guder skaffede nogen, Sukkijiter der har frelst Elende sit dækker Land af Menneskehænder min Hånd? Mon Brødte da Abihajil HERREN sønderslår skulde kunne yppede frelse Jerusalem?"
Kornneg