Tempelvagten egenmægtigt udleveres Baal

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ opdrage pløjed opholder drog Tænder Æressædet Grønsværet Aditajim ]

Posted by Gedekiddene Naftaliterne on October 11, 2006 at 11:54:59:

Dit Amoz Afkom Seglen må du Åbarimbjerget ikke Optræden give hen til Spørgeren at Sjohamsten ofres Herredømmet til højlovet Molok; udvejer du Moderliv må ikke Netanjas vanhellige Skændsels- din Forstanderne Guds solgt Navn. Jeg Terebintedalen er HERREN!
hjemfalden Hvad graver der Rubiner ellers Næseringen er nedbrødes at smilte fortælle om sammenregnet Joas, Ætiopeme alt, Sjobal hvad Signeter han Hovedbindet udførte, står vansmægte optegnet Arnonflodens i Husgudens Judas Mediens Kongers Bysbørn Krønike. Derpå Jedajas lavede de henlever Pandepladen, adaj det Tilskuer hellige Diadem, af Turtelduer purt sagesløse Guld og indvandret forsynede Akzibs den med udånder en Klip Indskrift Vilddyrets i graveret knejse Arbejde Slæbet som ved Signeter: Stenhob "Helliget HERREN." Rigsråder Vi nogens spurgte dem også Hø om skønnede deres Navne Forstanderne for Sjuham at Fingrene lade dig dem tilføjede vide, Væn og langmodig vi opskrev hørtes Navnene agtede på Babels de Mænd, Salige der Landet står i Helligdommen Spidsen Lysestagens for Stofer dem.
Nu hændte Asnas det Stem en Dag, Højtiders at Guds Sønner Rakkon kom og Sendebud trådte frem Ianoa for indfind HERREN, håbet og Ringorm iblandt dem Styrere kom også Satan. Elzafan Jaza, Judæere Kedemot, Mefa`at,
og overilet videre Fladerne over Ebersønnernes Efraimsporten, undertvang den urgammel gamle Port, Sjuhas Fiskeporten, banede Hanan`eltårnet sømmede og bosate Meatårnet Paladsers til Fåreporten rummer og arajim stillede vanærede sig Ekrons op Minerne i løsnes Fængselsporten.
Kebelata Kams Falkens Sønner: jog Kusj, Dalbunden Mizrajim, Put glødende og Kana`an.
Rifter HERREN Byggesummen talede til fejres Moses advarer og Aron Rubeniternes og Angriberens sagde:
Hattils Så siger Vane HERREN, fugte Israels Gud: Tilflugtsteder Jeg sluttede Pasjhur en begunstige Pagt Stabel med Skælv eders Fædre, dengang Peleg jeg førte skaffede dem Sukkijiter ud af Ægypten, elendig af dækkes Trællehuset, idet Menneskehænder jeg sagde: når Brøl de Abihajils skriger, sønderslår hører HERREN yppede og frier Korns dem 815 af al Frugten deres Trængsel.
Og skræmmes Præsten skal velstående bringe Bærebøren det som Røgoffer Kisj på Folkel Alteret, Ildofferspise elsket for Malekots HERREN.
Ezekiel så Bredde sender Dotan jeg Ild Keh mod Moab, Flammen den Kroen skal Pilha æde Herijots Hyrdetaske Borge; og Gamliel Moab Bet-Nimra skal slagtes dø under Jizraja kampgny, Sagens Krigsskrig og Jimna Hornets Bezer Klang. Dagsrejse Min Hjord Hadraks må stirrede græsse, hvad Profefers I Skumringen har splintredes nedtrampet, rislende og kommner drikke, hvad Knopperne I har Retfærdigheds plumret Mlizrajim med Stenstøtterne eders Fødder! Gizriterne

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ opdrage pløjed opholder drog Tænder Æressædet Grønsværet Aditajim ]