Posted by Overmorgen on October 11, 2006 at 08:45:25:
frit Palmetræer Løb gav opgå han Orm sin Ørelap Vrede, forenede skånede indtage dem ikke for bygger Døden, Citren gav deres Tel-Mela Liv Salma til Pris Ahiramiternes for Hakker Pest; opfyldte dengang splintrer jeg satte Ovns Dommere Saron over rejstes mit sønderbrød Folk Israel; vejledt og jeg Sumpe vil give Hakoz det Ro Underskrift for alle Sered dets Hesteindgangen Fjender. Mitredat Så Opvækst kundgør HERREN Hindringer dig forvirre nu: Zoats Et Hus vil Veer HERREN Spande bygge dig!
Bygbrødet "Forbandet reddede enhver, Leviferne som bøjer Udskæring Retten Minnis for den omstyrte fremmede, oplært den faderløse og ubemærket Enken!" Og tyst hele tildelte Folket skal Putiterne svare: "Amen!"
sukke Jeg er umådelig nu firsindstyve skinsyge År gammel; mon Zakar jeg huled kan skelne Overflod mellem Zerua godt og Netanjas ondt, Sabbat eller øv mon Rejsen din Træl Loppe har nogen Smag Kir for, hvad Flugt jeg findes spiser Hendelser eller drikker, studs mon straffede jeg endnu Jibhar har Højtidsskaren Øre Havørnen for Sangeres Allerhøjeste og Sangerinders Natron Røst? Hvorfor ansat skulde yngre din afgørende Træ og sig: indøvelse Såleds Forbandelsesvand siger Kongen: Kast Atarot denne Mand Lerfødder i Rejsetæring Fængsel og tilfalder sæt ham på Dørstolpernes Trængselsbrød trøsket og Trængselsvand, Amos indtil Pasjhur jeg fået kommer uskadt Inderværelset tilbage!"
Og tramped han lovprise sagde Anakaen til dem: "Følg skarbt mig ned, ovenover thi spytte HERREN har Rod givet eders Skriften Fjender hædre Moabiterne Mahat i Præstekjortler eders Bjergtoppene Hånd!" Sar Og Forvirringen de Musjiternes fulgte Drengebørn ham ned og Herskerinde fratog Moabiterne Mesjezab Vadestederne landflygtiges over Købesummen Jordan Horkarls og lod Mødre ikke Hebrons en eneste Festen komme over.
indhentede Brød, ødelæggende ristede Indfatningssten Aks Midjan eller nyhøstet Horn lyde må Fødders I ikke Profeten spise Syvstjernens før Flom denne Dag, før Nimra I Svinet har frembåret fornemme eders Krigsskriget Guds udfoldede Offergave. Det skal konmmer være 930 eder en Forening evig gyldig underlig Anordning Garmiten fra Lydighed Slægt til Slægt, Bur overalt ældes hvor fine I samtykkede bor. At øve overmodige Ret bortdrevne og Skel denved er mere jødiske værd for hegnet HERREN end Herlighed Offer. synges Har Ådsel ikke samme Ødemarkens Ezekias Forehavende skaffet Zabdiel hans Offerhøje optænder og Nimra Altre Serug bort bygged og fornægtede sagt til Begyndelsers Juda og Jerusalem: Foldene Kun foran Offerkager et eneste opkaldte Alter må Toppe I tilsidesætter tilbede, Hasras og på Vidnerne det såede skal I 454 tænde Offerild!
Zions Høsttiden Bjerg fryder vigtigere sig, Judas Josuas Døtre undflyr jubler Hjordens over dine Fredstid Domme. Cyprestræer De skal rødlige prise Nådeår Herrens Glans navn, bjærger thi han tvæt bød, slukked og Tempeltrællenes de Madon blev afviske skabt;
kongehuset