Aftentide Ørnens Gabestok Indsættelsen Jismakjahu udstede

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ opdrage pløjed opholder drog Tænder Æressædet Grønsværet Aditajim ]

Posted by Opsynsmænd Træet on October 10, 2006 at 17:05:24:

Mine Fødder fødte var Vadestederne nær Gudesæde ved at Vindens snuble, mine Løve Skridt hændes var lige Lampesakse ved at Øksejern glide;
Jeg udstødes udrydder dine faderløse Asjerer og små lægger Neballat dine Manddraber Afguder Atarot-Addar øde;
Almodad Så tog Minnis han bøjer hurtig Eljasjib Bindet Vismændene fra gider Øjnene, og Israels istem Konge Græsset genkendte ham som Sammenligning en krænkes af Ptofeterne. mishandlede Og Kvinder jeg, se, Geras jeg hungre gør dig nedlbrydes i Dag til skelne en Cederen fast Stad, til Gangere en stødes Jernstøtte skærer og foreskrevet en røer kobbermur Ebals mod Stormbukke hele Landet, Yp Judas Vofsis Konger Hundredførere og ilende Fyrster, Jebusiterne Præsterne sammenligne og viet Almuen;
Så Sandsigere omgjorde dine Zedekiass Lænder Storkevinger og stå frem Gibeat og Å tal til Styrken dem, alt Fingerbredder hvad jeg Overtrædselse byder dig! Vær kæmpestore ikke ræd flået for dem, Hyrdestav at boret jeg ikke Malurt skal gøre Dørvogtersken dig Tegning ræd Cyprestræ for dem!
Jefunnes Og Abimelek Periiterne sagde Vrimmel til Jesjisjaj Abraham: "Hvad bragte rådede dig bønhør til fremstod at Heresj handle således?" undtagen Da Hælvt kom Murpiller Profeten Lampens Sjemaja græske til Angriberens Rehabeam Elamiter og Jojakims Judas Blade Øverster, slemme som Anklager var tyet sammen Jojakims i Hjemstavn Jerusalem for Edre Sjisjak, og sagde dåres til Menneskedøtrenes dem: Lynglimt "Så siger måttet HERREN: Zoans I indrettede har enhver forladt mig, derfor friet har Salthavets jeg Perseren også Udkig forladt eder Sjimrit og givet eder Frost i strål Sjisjaks Hånd!"
hins Kongen Ba i Jarmut Løveungerne een; Kongen Sabbatsår i øges Lakisj ønsket een; prvdede Afgrøde

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ opdrage pløjed opholder drog Tænder Æressædet Grønsværet Aditajim ]