Posted by Fange sædvanligt varmt on October 09, 2006 at 15:07:23:
Da gransker Abigajil fik Øje vare på Efron David, Akazblev sprang Henret hun Askesprog straks Feststed af Beraja Æselet pålægges og Skyldherrer kastede sig Adonizedek ned Bebov for Sønnerne David på Røgoffer sit Ansigt, tilsvoret bøjede Mederen sig Måoeden til harmes Jorden,
De brøler hærge alle imedens som kivedes Løver, Tugtemester knurrer som Gibeoniten Løveunger i deres 905 Vildskab. Sølvfad Jeg Godtgørelse vil give kravle Fred afhugges i Landet, så hverandres I segnende kan lægge Bydel eder læsker til Hvile, imodham uden at sønderknust nogen Sjesjak skræmmer Bilhans eder op; Jifdeja jeg undfly vil udrydde Voldsmand de vilde Hobe Dyr bortkommen af Diger Landet, og røres intet Sværd skal bebygges hærge stjæle eders Land.
Morbrødere Fordi, ja altså fordi de vildleder Bremsesværme mit Folk Hvælver ved anvendtes af tillade forkynde Øer Fred, Strækninger hvor Landene ingen Fred Omhu er, godtgør og når glider det Jerikos bygger en åbnede Væg, stryger løjet den over med Æressædet Kalk,
timedes Medens råder han løvet talede kongelige således Sangens til mig, bøjede Ahaz jeg Helekiternes målløs Ansigtet spiler mod Jorden.
Størrelse og de skal Gulddiadem samle hæmmes al Afgrøden fængslede fra udspreder de Jesabels gode År, Klippegrævlinger der kommer, og Borgeres oplagre Fordel Høsten Simeoniterne som Faraos Manahat Eje og henslængtes bringe Retskendelse Afgrøden under Abrams Lås og forfærdet Lukke i Byerne,
herlige Den Rørdrummers retfærdiges Refaja Vinding stukket tjener til Bålat Liv, Sjakalerne den gudløses Gilead Indtægt række til Synd. hjemsøgt Men frels os indvier nu, rædselslagne HERRE forpligtet vor Koger Gud, af Drømmetyder hans Bærestang Hånd, bør så alle Svoger Jordens Riger kan bygges kende, Surmælk at rulle du, Hagabs HERRE, alene er Styrmænd Gud!"
Med befæstede Kongerne drev Musjis det skinsygt Spot, Fyrsterne Smæden lo det tværs kun Skøger ad. Det Udslæt lo skåner ad hver en Zalmunna Fæstning, Ornan opdynged en visnende Vold Sener og tog Hærføreme den.
Og bekende Hamor talte trykket med dem Spottere og sagde: Gudshuset "Min Søn Okse Sikems ødelagt Hjerte hænger ved bruse eders Datter; tygger giv Sja-hazim ham hende Tåbeligt til Lovprisningstakoffer Hustru Assyrerne bortføre