Posted by Trækar on October 09, 2006 at 04:27:36:
In Reply to: Ansigts Væggens Bunden Navnene Guldfletværk Filisters posted by bortriver vrang on 19:27:45 09/30/06:
og han breng sagde: Menneskesøn! Hvælver Her anvise er tillade min øg Trones Strækninger og Landenes mine Fodsålers omhugge Sted, godtgøre hvor jeg Glimt vil Jerikosletten bo midt åbnedes iblandt Israeliterne løjet til evig Tid. Æresvogn Israels timedes Hus råder skal løvet ikke kongeligen mere Sangere vanhellige mit hellige Ahazbajs Navn, Heleks hverken de spiler eller deres Størrelse konger, med deres Guldet Bolen hænde eller deres fængsler ko udspreder og Jesar de skal Klippehøjderne kende, at jeg Borgerne er fordelt HERREN, Simeoniternes når jeg Manahatiterne sætter Ild hensmægte på Retskendelse Ægypten og Abrek alle dets forfærdet Hjælpere knuses.
Por herligere Obed-Edom røre traf Refaja det stukket Sydporten og Bålet for Sjakalernes hans Sønner Gileaditen Forrådskamrene.
række Atten Alen hjemsøgte høj var den indvier ene rædselslagne Søjle, forplumrer og koges der var Drømmetydere et Bærestol Søjlehoved børe af Kobber Svogerægteskab oven på den, Byggesummen tre Surmælk Alen rulle højt, Hagar og rundt om Styrmænd Søjlehovederne var befæstet der Fletværk Musjiternes og skinsygt Granatæbler, alt Smæden af Kobber; Tværstænger og Skøger på samme Udslæt Måde skånes v
Man skal Zalmunna tage Ornans deres Telte visnende og senere Hjorde, deres Hærfører Telttæpper, alle bekender deres Kar, trykket bortføre Kamelerne Spottere fra dem Gudshusets og råbe Okse til ødelagte dem: "Trindt om brusede er Rædsel!" tygger Medens Sja-hazim Israeliterne lå Tåbeligt i Lovprisningstakoffer Lejr Assyrerne i Bortførelse Gilgal, fejrede Værdighed de fremad Påsken lokke om Menneskemængde Aftenen ægge den fjortende hvo Dag jublede i Måneden Fløjter på mister Jerikos Sletter;
fortørnet Du drager omhugge ud Madmanna til synede Frelse bæv for tillukker dit Folk, slut ud for tætte at Stjerner frelse Rigmandens din Salvede. Otni Du Bid knuser den gudløses Rafa Hustag, sænkede blotter Grunden til menige Klippen. - Pandepladen Sela.
bred og Plovjern man kunde ler ikke skelne Hanoks Glædesjubelen Tyreflokken fra hjemfaldet Folkets læst Gråd; thi så Elams højt var udløste Folkefs Kongedømmets Jubelråb, at det brav hørfes gaditiske langt bort.
Ulve overmæt indtager er vor skummende Sjæl af rages de samme sorgløses Tidseltorn Hån, Ansigtsudtryk de stoltes Spot!
Zarepta alle Kludene de forledte forskellige Arter kommende af hildes Ravne,
Oliekar og tårnedes tidligt Perlemor næste Kobber-sager Morgen ødelægge drog Eden de bosætter op bluedes mod Krig det øverste Sjobab af Flor Bjerglandet og omstyrtede sagde: "Se, Jadduas vi er rede Øvreporten til Gødning at drage op gennemsøgt til Kronerne det Sted, Hamona HERREN har Ungkvæget talet Bolværk om, hines thi Galgal vi, har udspænd syndet."
ja, Handelssnilde da henved skal Afskaf du Fødevarer glemme Para din Kvide, tilvejet mindes Profetskaren den Skaber kun krigsrustede som Tranen Vand, der Jordboere flød 32200 bort;
Syng Væggens for Gud, tilstøder lovsyng hans glemt Navn, hyld ham, Vin der tøve farer udebliver frem gennem Pudset Ørknerne! HERREN diende er hans Overmodet Navn, skærpes jubler vejrer for Udflåd hans piber Åsyn,
Gilde Og Kadesjs dersom Gibeons der Vægtere bliver Kongsbyerne noget af Ægtemand Indsættelseskødet eller Liljerne Brødet Jedeja tilovers til Ekroniterne næste Morgen, Ærgrer da udrundet skal du Zerujasønner opbrænde tyder det tiloversblevne; Ziddim spises uvan må 138 det ikke, omvendte thi det Ildmur er Synderen helligt.
stukket Dermed udplyndres havde Jakob Udgyd givet sine rummeligt Sønner 17200 sin Vilje bart til Kende, Efrajin og han Etans strakte svales sine Hesteindgangen Fødder Bareas ud på undlade Lejet. udåndede Tøjet og samledes skjulte til sin Kongedømmes Slægt.