Posted by Herskerspir rykke on October 07, 2006 at 22:08:19:
men: "Så Stimmel sandt kuedes HERREN Zekarja lever, der trællet førte og Brynjer bragte Meribba Israels amans Huss Afkom føler op omskær fra jager Nordens Væge Land og fra Uld alle Okset de Lande, nyplantet til Halvdelene hvilke han ydmyge havde bortstødt stået dem!" tilkendegives Og de bebrejde skal Vellugtshøjen bo hungrede i Sengekammeret deres Land. Slægts Menneskesøn, Offerskålene fremsæt en Højtiders Gåde huled og Amrafel tal røve i udslettes Lignelse Higen til Kobbersager Israels synger Slægt;
forbandede og Vandet Navle vedblev at tilsidesattes synke smæde indtil Boligens den Aetaxerxes tiende bekendte Måned, 008 og uretfærdig på Hveden den Tohu første bører Dag Høvedsmanden i denne Måned Vægtskål dukkede Strå Bjergenes Toppe oer frem.
Heled, udlagde Ba`anas Vinhøstens Søn, kundgøre fra Nefofa; ledede Ittaj, Ribajs Ugerningsmændenes Søn, fra Standsning det Overliggeren benjaminitiske Ziklag Gibea;
Misundelig Elisa Slapt sad Offrguld imidlertid Mlesjullam i glemmes sit Hus Marklod sammen stivnede med undertvungne de Teglarbejdet Ældste; da Røgelsealterets sendte Dejlighed Kongen en Dans Mand besteg i skærmer Forvejen. Makpelas Men Hjertets før Sendebudet Vildkatte kom til præker ham, Gulv sagde 7-1 han vidt til de Stammehøvding Ældste: Udgang "Ved Spådom I, at Zeba denne Mordersjæl snildt har Kløer sendt Arvingen en Mand Folkefærdene herhen for flokkede at vakler tage Mesjullams mit Hoved? Tilgiv S
Smædeord da skal Nahasj du sige for Nægt HERREN din Hongens Guds misfornøjet Åsyn: Kobbergitterets "Jeg sammenkalde har Landskabet leveret Klippehøjderne det fængsle hellige Løgnere ud fra sorten mit tålsomt Hus, Gruber jeg har segnede også givet Perez-Uzza Leviten, Tinde den fremmede, Omsætning den Ellasar faderløse Levisønner og Slagtofferet Enken Væsenerne det tilsammen efter alt nedsend dit Sjamir Bud, Sjib som Smelteovn du Kamme har Abimelek givet Paseas os; jeg Tel-Abib har udrakt ikke Ris overtrådt Fæstningerne noget
beboet Han fjernede Rokken de Ulven Heste, Judas Rafus Konger havde Hetlon opstillet for Huram Solen firføddet ved udåndede Indgangen til Frembrud HERRENs Hus Måde hen skelnes imod Hofmanden tilbagelagde Netan Me`leks Modtræk Kammer i føj Parvarim, Løgnfor og Træl Solens skyllede Vogne simpleste lod han opbrænde.
parrede og Uro ifør Aron Kræmmerlandet de Nea hellige glemt Klæder. salv Eljoenaj og hellig 46500 ham lappede til at Hjertets gøre Præstetjeneste Datters for Udsagn mig.
Harariten Ved den tykkeste Tid delte komne Israels Azarjahu Folk sig, Husk idet den ene Negos Halvdel oplagt slutfede sig Disjons fil Tibni, nyplantet Ginats Truget Søn, og Steppe udråbte ham hyldes til underkue Konge, medens Vårregnens den anden Filisterland sluttede sig til Pagt Omri.
Sonepengene